بین مطالب وب سایت جستجو کنید

در این مجله خبری بهترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال را بخوانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
toma
22:39
یک شنبه 21 ارديبهشت 1399

 

یک ماه پیش بود که شبکه ی نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار “مرد ایرلندی” (The Irishman) را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات و حوادث این فیلم بودیم. اکنون در جدید ترین اخبار منتشر شده، اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است که تمرکز آن روی شخصیت های اصلی آن است.

علاوه بر این، طبق آخرین اخبار منتشر شده، جشنواره ی فیلم نیویورک امسال قرار است با فیلم “مرد ایرلندی” افتتاح شود. این جشنواره  از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ (۵ مهر تا ۲۱ مهر ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد. گفتنی است که این فیلم یکی از مهم ترین فیلم های شبکه ی نتفلیکس است و انتظار می رود که سال آینده برنده ی جایزه ی اسکار شود. این فیلم در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) و به مدت ۲۷ روز در بعضی شهر های ایالت متحد آمریکا اکران شد و در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 166
برچسب‌ها: The Irishman ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
21:16
چهار شنبه 6 فروردين 1399

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت پارامونت پیکچرز به دنبال ساخت فیلم زندگینامه گروه موسیقی Bee Gees است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز به ‌دنبال ساخت فیلم زندگی نامه یک خواننده / گروه موسیقی دیگر است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پارامونت در حال همکاری با کمپانی سیستر و همچنین گراهام کینگ، تهیه کننده فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) برای ساخت یک فیلم زندگینامه براساس گروه موسیقی Bee Gees است. گروه بی جیز یک گروه راک / پاپ بریتانیایی است که از سه برادر به‌نام‌های بری، رابین و موریس گیب تشکیل شده و هشت جایزه امی نیز دریافت کرده است. این گروه در سال ۱۹۵۸ کار خودش را آغاز کرد و در اواخر دهه ۶۰ تا اوایل دهه ۷۰ به‌خاطر سبک موسیقی خاص خود و همچنین نوشتن و ضبط آهنگ برای فیلم‌های مختلف بسیار شهرت پیدا کرده بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 153
برچسب‌ها: Paramount Pictures ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
21:10
چهار شنبه 6 فروردين 1399

متیو گری گابلر، بازیگر سریال Criminal Minds و آنجلا سارافیان، بازیگر سریال Westworld، در فیلم کمدی King Knight همبازی خواهند شد و نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند داشت.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، متیو گری گابلر، بازیگر، فیلمساز، مدل، نقاش و نویسنده آمریکایی، در فیلم کمدی King Knight با آنجلا سارافیان، بازیگر ارمنی-آمریکایی سینمای هالیوود همبازی خواهد شد. کارگردانی این فیلم را ریچارد بیتس جونیور (کارگردان فیلم‌  Tone-Deaf، فیلم  Trash Fire، فیلم Suburban Gothic و فیلم Excision) برعهده خواهد داشت و داستان آن در مورد کشیش اعظمی از محفل کشیش‌هایی با طرز فکری جدید و امروزی است که باید با گذشتهٔ خود و همچنین تمامی رفتارها و فرهنگ‌های آمریکایی مقابله کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 160
برچسب‌ها: CBS , Westworld ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
20:55
چهار شنبه 6 فروردين 1399

جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ در مصاحبه جدید خود در مورد لحن فیلم The Suicide Squad صحبت کرده و به ستایش از فیلمنامه فیلم پرداخته است.

از اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما آغاز شد و این مراحل قرار است حدود ۵ ماه در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا طول بکشد و طی این مدت شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) نیز بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از لحن قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) منتشر شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 146
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
20:50
چهار شنبه 6 فروردين 1399

نویسندگان فیلم Zombieland: Double Tap تایید کردند که رایان رینولدز در آستانه حضور در این فیلم و بازی در یکی از نقش‌های جدید آن بود.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Zombieland: Double Tap  (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) آغاز شده و این فیلم توانسته عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد و این فیلم کمدی ترسناک تا به امروز بیش از ۶۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۴۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن بود بازیگر دیگری نقش البوکرکی را در دنباله فیلم Zombieland  (سرزمین زامبی‌ها) بازی کند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
20:49
چهار شنبه 6 فروردين 1399

شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی ریبوت فیلم The Grudge به تهیه کنند گی سم ریمی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی ریبوت فیلم The Grudge (کینه) منتشر شده است. شرکت سونی پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی قسمت جدید فیلم ترسناک کینه را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم. تمرکز فیلم جدید کینه روی یک خانه نفرین شده خواهد بود که توسط یک روح انتقامجو تسخیر شده و این روح در حال ایجاد عذاب‌های کشنده و مرگ‌های بی ‌رحمانه است. ریبوت این فیلم قرار است برداشت متفاوت و جدیدی از این مجموعه باشد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
toma
20:43
چهار شنبه 6 فروردين 1399

 

برنده جایزه اسکار در یک تریلر روان‌شناختی بازی می‌کند.

به نقل از درپ، فیلم «قاطی کرده» یا «Unhinged» به کارگردانی دریک بورت سازنده «رویاپرداز آمریکایی» بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کارل الس‌ورث نویسنده «چشم قرمز» و با بازی راسل کرو ساخته می‌شود.

کمپانی سازنده فیلم که «سولستیس استودیوز» است و با این فیلم نخستین فیلم بلندش را تولید می‌کند قصد دارد در فصل سوم سال ۲۰۲۰ این فیلم را به سینماها ببرد.

امتیاز پخش فیلم نیز در جشنواره کن و در هفته آینده عرضه می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 135
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در این مجله خبری بهترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال را بخوانید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر